Konu
Hasta olmayın, Kısa ve net.
08-04-2020, 15:02:11
#21
Misafir
Geçmiş olsun da hocam yaptığınız yanlış ve tamamen cehalet. " acile iğne yaptırmaya gittik " diyerek gitmişsin hastaneye. Normal gripken kendini de eşini de riske sokmuşsun. İş şiddetlenirse, özellikle nefes darlığı yaşarsanız, hastaneye gidin.