• 06-04-2020, 19:01:14
    #1
    Arkadaşlar R.T.E şuan canlı yayında açıklama yapıyor marketler dahil bütün maskelerden ücret alınması yasaklandı. Bütün maskeler ücretsiz olacakmış.
  • 06-04-2020, 19:01:55
    #2
    stok yapanlar bol bol taksın
  • 06-04-2020, 19:02:23
    #3
    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stok yapanlar bol bol taksın
    Aynen hocam valla çok iyi oldu
  • 06-04-2020, 19:02:40
    #4
    Stokçular hakketmişti
  • 06-04-2020, 19:02:55
    #5
    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stok yapanlar bol bol taksın
    4 5 katlı takarlar hocam özel koruma
    Yine kârlılar
  • 06-04-2020, 19:03:31
    #6
    https://www.trthaber.com/canli-yayin-izle.html an itibariyle cumhurbaşkanı yasaklamıştır.
  • 06-04-2020, 19:03:50
    #7
    "Ohhh" diyesim geldi😂
  • 06-04-2020, 19:04:53
    #8
    Bu demektir ki yakın zamanda bir çok satıcı yok çekecek.
    Adam maske aldı stok yaptı ve para ödedi. Devlet ellerinden ücretiyle almayacaksa o zaman bunu ücretsiz dağıtacaklarını sanmıyorum.
    Yakın zamanda maske sorduğumuzda yok çekme ihtimalleri yüksek.
  • 06-04-2020, 19:05:03
    #9
    ne saçma karar ya. üreten bir ton insan var düşük maliyetle satan.