ne saçma karar ya. üreten bir ton insan var düşük maliyetle satan.
Hocam devletin bedava verilen maskelerin üreticilerden ücret karşılığında alacağını düşünüyorum.
Cümle olağanüstü berbat oldu ama yine o üreticilerin normal fiyatlardan devlete satacağını düşünüyorum bu durum üzülecek tek kişi var STOKÇULAR.