• 06-04-2020, 19:12:46
    #19
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne saçma karar ya. üreten bir ton insan var düşük maliyetle satan.
    Hocam devletin bedava verilen maskelerin üreticilerden ücret karşılığında alacağını düşünüyorum.
    Cümle olağanüstü berbat oldu ama yine o üreticilerin normal fiyatlardan devlete satacağını düşünüyorum bu durum üzülecek tek kişi var STOKÇULAR.
  • 06-04-2020, 19:13:03
    #20
    Çok iyi oldu.
  • 06-04-2020, 19:14:59
    #21
    iş çığrından çıkmıştı, bence de iyi oldu...
  • 06-04-2020, 19:15:24
    #22
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne saçma karar ya. üreten bir ton insan var düşük maliyetle satan.
    yaşın yanında kuru hikayesi
  • 06-04-2020, 19:15:26
    #23
    Çok da iyi oldu çokta güzel oldu
  • 06-04-2020, 19:22:04
    #24
    Yasaklandı diye seviniyoruz ama gittiğimiz çoğu yer bize yok çekecek bunuda düşünmek lazım.
  • 06-04-2020, 19:22:09
    #25
    Ecza deposu çalışanıyım sadece marketlerde satışı engellendi eczane ve ecza depolarında satışı serbest.
  • 06-04-2020, 19:22:43
    #26
    Forumda ki stokçu tayfa yallah forum.lübnan.com'a😀
  • 06-04-2020, 19:23:22
    #27
    Şimdi maskesi olmayanlar ne yapacak? Devletin maskeleri ne zaman dağıtacağı belli değil. Parayla satmakta yasak?