Selam arkadaşlar,
Ofis işleriyle uğraşıyorum. Genelde tarayıcıda işlerim. Çizim yapmıyorum, kod yazmıyorum, oyun oynamıyorum. Arada film - dizi izliyorum.
24" civarı, HDMI girişi olan, mümkünse IPS bir monitör tavsiye edebilir misiniz? Bütçe olarak 1000 - 1200 arası düşünüyorum. Daha düşüğe de olabilir.
Monitör Tavsiyesi
3
●134
- 04-04-2020, 22:14:16https://www.gittigidiyor.com/bilgisa..._pdp_469562946
@gakaguka; hocamla birlikte aldık inceleyebilirsiniz. - 04-04-2020, 22:21:06Salı günü büyük ihtimal elimize geçer.burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2020, 22:25:03Bir alternatif de bu. Tepkime hızı 4ms
https://www.hepsiburada.com/aoc-i2490vxq-bt-23-8-60hz-4ms-hdmi-display-analog-full-hd-ips-monitor-p-HBV00000JXP7F