Selam arkadaşlar,
Ofis işleriyle uğraşıyorum. Genelde tarayıcıda işlerim. Çizim yapmıyorum, kod yazmıyorum, oyun oynamıyorum. Arada film - dizi izliyorum.
24" civarı, HDMI girişi olan, mümkünse IPS bir monitör tavsiye edebilir misiniz? Bütçe olarak 1000 - 1200 arası düşünüyorum. Daha düşüğe de olabilir.