• 04-04-2020, 00:22:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    İş fikirleri arayışı içerisinde olan arkadaşlar varsa eğer şuan tam doğru adrestesiniz bilin istedim

    Öncelikle ben bu işi tamamen hobi amaçlı olarak yapmaktayım herhangi bir ek gelir kaygım bulunmamakta. Teraryum Abajur yaparak güzel paralar kazanabilirsiniz. Ben açıkçası el emeği gerektiren tüm işleri oldum olası sevmişimdir ve hep ilgimi çekmiştir. Teraryum Abajur fikri nereden geldi diye soracak olursanız tamamen şans eseri YouTube da karşıma çıkan bir girişimci bayanın videosunu izledim ve çok hoşuma gitti ben de yapabilir miyim acaba derken içinde buldum kendimi

    Çok ama çok keyifli bir iş fakat sabır ve bir nevi iç mimarlık yeteneği gerektiren bir durum Malum iç dizaynı yaparken tamamen sizin yaratıcılığınız konuşuyor. Diğer tasarımlardan farklı ve özgün olmalısınız ki müşteriler sizi tercih etsin.

    Ortalama maliyet 100-200 TL civarını bulmakta. Farklı modeller olduğundan fiyat artabilmekte.

    Maliyeti en düşük olanda kâr payı 150-250 TL civarı.

    Maliyeti yüksek olanda kâr payı 500 TL'yi bulabilmekte.




    Şapşik



  • 04-04-2020, 00:25:26
    #2
    Abajurlar çok şık olmuş
  • 04-04-2020, 00:27:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abajurlar çok şık olmuş
    Teşekkür ederim sağ olun
  • 04-04-2020, 00:30:42
    #4
    Emeğinize sağlık çok güzel olmuş
  • 04-04-2020, 00:34:44
    #5
    Teraryum abajurlar çok iyi görünüyor, bence albenisi yüksek.
  • 04-04-2020, 00:34:55
    #6
    Merhaba Cezayirli bir müşterim için teraryum arayisindayken istocta bir firmayla tanıştım bu tarz ürünleri yaparak ciceksepetinde satıyorlar. Ciceksepetini sadece çiçekçiler ile vatandaş arasindaki iletişimi sağlayan site olarak biliyordum fakat bildigimiz g.g n11 gibi bir yapısı varmış bilginiz olsun orada hesap açarak çok güzel satışlar yapabilirsiniz
  • 04-04-2020, 00:41:26
    #7
    bir üründe emek varsa ve o emeğin içinde de görsel güzellik varsa neden satılmasın.. ben beğendim çok güzel olmuş eline sağlık...