Eve Gelip Para (Yardım) Ettiler - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eve Gelip Para (Yardım) Ettiler
49
●
3.284
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Eve Gelip Para (Yardım) Ettiler
1
2
3
4
5
6
03-04-2020, 13:06:55
#10
Kodsar
Amerika da yaşıyorsan normaldir hocam, bizde olmaz, olamaz, inandıramazsın 😀😀 bazı arkadaşlara
03-04-2020, 13:07:31
#11
real2018
Artık bu böyle gelip yardım edecekler.
03-04-2020, 13:10:14
#12
Misafir
BUR4KB3Y adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuanda başlıca yardımlar yapılıyor reis zaten verilen yardım 1000tl civarı sanırım ondan dolayı, umarım ihtiyaçlarınıza yeter hayırlı olsun.
Çok teşekkürler.
Siyahdenizli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amerika da yaşıyorsan normaldir hocam, bizde olmaz, olamaz, inandıramazsın 😀😀 bazı arkadaşlara
Yok yok hocam Tekirdağ
BUR4KB3Y
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
03-04-2020, 13:12:57
#13
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Uygulama artık bu yönde hocam , Polisler çalışıyor valla hakları ödenmez
03-04-2020, 13:14:58
#14
bilgekadin2019
Bana da biraz önce bu SMS geldi. Hayırlısı bakalım 🇹🇷
03-04-2020, 13:16:39
#15
mgonon
Evet bugünden itibaren artık memurlar eve gelip parayı teslim ediyorlar ve o parayı alacak 2000000 aileden biri de sizin aileniz olmuş.
03-04-2020, 13:19:29
#16
Type
Türkiyede mi yaşıyorsunuz?
03-04-2020, 13:23:34
#17
byfrodo
Hocam işsizlik maaşı için neden eve gelip kontrol ediyorlar ? İlk defa böyle bir şey duydum. İşsizlik maaşı hakkı olan bir şeydir. Bir yardım vs değil ki.
03-04-2020, 13:23:39
#18
Misafir
Type adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiyede mi yaşıyorsunuz?
Evet (:
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler