• 03-04-2020, 13:06:55
    #10
    Amerika da yaşıyorsan normaldir hocam, bizde olmaz, olamaz, inandıramazsın 😀😀 bazı arkadaşlara
  • 03-04-2020, 13:07:31
    #11
    Artık bu böyle gelip yardım edecekler.
  • 03-04-2020, 13:10:14
    #12
    BUR4KB3Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda başlıca yardımlar yapılıyor reis zaten verilen yardım 1000tl civarı sanırım ondan dolayı, umarım ihtiyaçlarınıza yeter hayırlı olsun.
    Çok teşekkürler.



    Siyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika da yaşıyorsan normaldir hocam, bizde olmaz, olamaz, inandıramazsın 😀😀 bazı arkadaşlara
    Yok yok hocam Tekirdağ
    • BUR4KB3Y
    BUR4KB3Y bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-04-2020, 13:12:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Uygulama artık bu yönde hocam , Polisler çalışıyor valla hakları ödenmez
  • 03-04-2020, 13:14:58
    #14

    Bana da biraz önce bu SMS geldi. Hayırlısı bakalım 🇹🇷
  • 03-04-2020, 13:16:39
    #15
    Evet bugünden itibaren artık memurlar eve gelip parayı teslim ediyorlar ve o parayı alacak 2000000 aileden biri de sizin aileniz olmuş.
  • 03-04-2020, 13:19:29
    #16
    Türkiyede mi yaşıyorsunuz?
  • 03-04-2020, 13:23:34
    #17
    Hocam işsizlik maaşı için neden eve gelip kontrol ediyorlar ? İlk defa böyle bir şey duydum. İşsizlik maaşı hakkı olan bir şeydir. Bir yardım vs değil ki.
  • 03-04-2020, 13:23:39
    #18
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede mi yaşıyorsunuz?
    Evet (: