• 03-04-2020, 13:03:24
    #1
    Merhabalar, 5 dakika önce kapıyı 2 maskeli memur ve 1 polis çaldı.
    Kapıyı açtık. Direk annemi çağırdılar. Kimlik alıp fotoğraf çekip bir zarf verdiler.

    Zarfın içinde 1000 (bin) TL vardı.

    Ve zarfı direk anneme verdiler. Bu para sizin hakkınız dediler.

    Böyle bir yardım mı başladı? Neden böyle birşey yapıldı anlam veremiyorum.

    Fakat bundan 8-9 ay önce babam işsizlik maaşı için başvurdu. Eve gelen memurlar mobilyalara vs. bakarak olumsuz karar verdi. Acaba ondan dolayı mı yardım edildi?

    Arkadaşlar sizde bi belediyeyi arayıp sorun.

    Tekirdağ/Çerkezköy de ikametgah ediyorum.
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-04-2020, 13:04:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Robin Hood mu acaba?
  • 03-04-2020, 13:05:09
    #3
    Şuanda başlıca yardımlar yapılıyor reis zaten verilen yardım 1000tl civarı sanırım ondan dolayı, umarım ihtiyaçlarınıza yeter hayırlı olsun.
  • 03-04-2020, 13:05:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Evet artık ödemeleri görevli polisler evlere gelip teslim edecek. Uygulama başladı.
  • 03-04-2020, 13:05:52
    #5
    Hocam PTTler kapandı, para yardımı çıkanların kapısına götürüyorlar paraları
  • 03-04-2020, 13:05:59
    #6
    Üzümünü ye bağını sorma diyeceğim ama SYDV kaydı varsa onlar dağıtıyor.
  • 03-04-2020, 13:06:20
    #7
    Bizim kapıda çaldı yine para istediler.
  • 03-04-2020, 13:06:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    S3rdaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet artık ödemeleri görevli polisler evlere gelip teslim edecek. Uygulama başladı.
    Ne uygulaması bu tam olarak ?
  • 03-04-2020, 13:06:40
    #9
    Gelir gözükmüyorsa hane halkında devletin 1000 lira vereceği vardı odur. Gerçekten ihtiyacınız varsa güle güle kullanın. Gerçekten ihtiyaç yoksa ihtiyaç sahiplerine vermeniz daha iyi