geçen ayın 25 inde kestiğim uçak billeti iptal oldu sonra gitme hevesim kırıldı sonra dedim gemi keseyim tabi ayın 31 ine kestim sonra vazgeçtim dedim 1 hafta daha kıbrısta kalayım 4 nisana bileti aldım şuan oda iptal oldu kısacası kıbrısta kaldık

aslında benlik bir sorun yok ben burda baya mutluyum ama bizimkiler hep arıyor orda tek ne yapıyon Kafa dinliyorum diyemiyom