sonra gitme hevesim kırıldı sonra dedim gemi keseyim
tabi ayın 31 ine kestim sonra vazgeçtim dedim 1 hafta daha kıbrısta kalayım 4 nisana bileti aldım
şuan oda iptal oldu
kısacası kıbrısta kaldık 
aslında benlik bir sorun yok ben burda baya mutluyum ama bizimkiler hep arıyor orda tek ne yapıyon
Kafa dinliyorum diyemiyom