geçen ayın 25 inde kestiğim uçak billeti iptal oldu

sonra gitme hevesim kırıldı sonra dedim gemi keseyim

tabi ayın 31 ine kestim sonra vazgeçtim dedim 1 hafta daha kıbrısta kalayım 4 nisana bileti aldım

şuan oda iptal oldu

kısacası kıbrısta kaldık
aslında benlik bir sorun yok ben burda baya mutluyum ama bizimkiler hep arıyor orda tek ne yapıyon

Kafa dinliyorum diyemiyom