• 01-04-2020, 21:59:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    2010 yada 2011 gibi oyuna ara vermiş bırakmış bir kişi olarak, haftanın yarısı izinli olduğum için fırsattan istifade deyip arkadaşların tekrar başlaması üzerine bende oyuna geri dönüş yaptım.


    Şimdilik gördüğüm kadaryla herkes lvl kasmaya başlamış. Bende bu furya'ya ayak uydurdum. Oyun maalesef yüzde seksen oranında TL olmuş. Oyuna para ve zaman ayırmadan birşey almak mümkün değil, verdiğinide çıkartman çok kolay. TL olarak yaptığının her zaman bir karşılığı oluyor. Bu yüzden insanlar bir nevi yatırım aracı olarakta kullanmaya başlamış.

    Burhan pazarlama,doğanbazar gibi karakterler çıkmış neredeyse sana item satıp fatura kesecek. Ben tamamen eş dost arkadaş ortamı ve eskiden olduğu gibi ekip çalışmasıyla birşeyleri yapabilmek adına oyundayım. Tabi verirkende zarar etmeme peşindeyim. Varsa benle aynı serverı paylaşan oyununa bakan görevlerinde yardımcı olur, fikir alışverişinde bulunur. destek olurum.





    Loser tayfa konudan uzak dursun..

    bir ton pm geldi oynanacak tek server bence destan hem birleştirme olmadı hemde felaket kalabalık her yer ayrıca oyuncu kitleside efendi
  • 01-04-2020, 22:01:29
    #2
    Hocam son zamanlarda DC sorunu var diyorlardı. Düzeldi mi acaba
  • 01-04-2020, 22:01:49
    #3
    Yapma girme kanıma
  • 01-04-2020, 22:01:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Altar' da charım var. Itemleri satıp çıkmıştım. Tekrardan başlamayı düşünüyorum. Cz asas
  • 01-04-2020, 22:02:07
    #5
    Son günlerde aşırı bir şekilde DDoS alıyorlardı. Düzeldi mi hocam?
  • 01-04-2020, 22:02:39
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sağlam bir char satın almaya kalksak ne kadar paramız gider full itemli.
  • 01-04-2020, 22:02:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bir kaç gün sonra belki başlayabilirim 🤗
  • 01-04-2020, 22:02:59
    #8
    Hocam miller buna FARM diyor , item olsun , GB olsun kasıp aracı siteler üzerinden satıyorlar , pazarlama karakterleri o yüzdendir Şu an bu furya Metin2'de de var . Millet tamamen para için oynar olmuş , kimse zevkine takılmıyor ( bizim gibi düşüneneler hariç.. )
  • 01-04-2020, 22:04:57
    #9
    Seri cs ve koxp olmayınca keyif alamıyorum.