Hocam miller buna FARM diyor , item olsun , GB olsun kasıp aracı siteler üzerinden satıyorlar , pazarlama karakterleri o yüzdendir Şu an bu furya Metin2'de de var . Millet tamamen para için oynar olmuş , kimse zevkine takılmıyor ( bizim gibi düşüneneler hariç.. )