• 31-03-2020, 00:51:26
    #1
    Doğum günüm çok güzel bi zamana geldi
    20. yaşımıza da koronalı günlerde girdik, r10 da ne var ne yok bakayım derken ilk kutlayan r10 oldu

  • 31-03-2020, 00:53:02
    #2
    Nice sağlıklı yıllara kardeşim.
  • 31-03-2020, 00:54:13
    #3
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice sağlıklı yıllara kardeşim.
    inşallah, çok teşekkürler
  • 31-03-2020, 00:55:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dogum gününüz kutlu olsun nice senelere.
  • 31-03-2020, 01:02:09
    #5
    Nice senelere, Allah sağlıklı güzel ömürler nasip etsin. Corona'sız güzel bir ömür geçirmen dileğiyle
    <?php
    if($corona == 1){
    echo "Elveda";
    die;
    }
    else{
    echo "Happy Years";
    }
    ?>
  • 31-03-2020, 01:05:13
    #6
    Sağlık olsun sağlıklı ömürler versin .Sonrakilerde acısını çıkartırsın
  • 31-03-2020, 22:15:41
    #7
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice sağlıklı yıllara kardeşim.
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık olsun sağlıklı ömürler versin .Sonrakilerde acısını çıkartırsın
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice senelere, Allah sağlıklı güzel ömürler nasip etsin. Corona'sız güzel bir ömür geçirmen dileğiyle
    <?php
    if($corona == 1){
    echo "Elveda";
    die;
    }
    else{
    echo "Happy Years";
    }
    ?>
    YCmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dogum gününüz kutlu olsun nice senelere.
    çok teşekkür ederim sağolun
  • 31-03-2020, 23:01:34
    #8
    Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı, bol paralı nice senelere inşallah.