20 yaşıma #evdekal'ırken girmiş bulundum. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
20 yaşıma #evdekal'ırken girmiş bulundum.
7
●
450
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
20 yaşıma #evdekal'ırken girmiş bulundum.
31-03-2020, 00:51:26
#1
eyupsolak
Doğum günüm çok güzel bi zamana geldi
20. yaşımıza da koronalı günlerde girdik, r10 da ne var ne yok bakayım derken ilk kutlayan r10 oldu
31-03-2020, 00:53:02
#2
real2018
Nice sağlıklı yıllara kardeşim.
31-03-2020, 00:54:13
#3
eyupsolak
real2018 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nice sağlıklı yıllara kardeşim.
inşallah, çok teşekkürler
31-03-2020, 00:55:19
#4
YCmedya
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dogum gününüz kutlu olsun nice senelere.
31-03-2020, 01:02:09
#5
brkctk
Nice senelere, Allah sağlıklı güzel ömürler nasip etsin. Corona'sız güzel bir ömür geçirmen dileğiyle
<?php if($corona == 1){ echo "Elveda"; die; } else{ echo "Happy Years"; } ?>
31-03-2020, 01:05:13
#6
onrgrgn
Sağlık olsun sağlıklı ömürler versin .Sonrakilerde acısını çıkartırsın
31-03-2020, 22:15:41
#7
eyupsolak
real2018 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nice sağlıklı yıllara kardeşim.
onrgrgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağlık olsun sağlıklı ömürler versin .Sonrakilerde acısını çıkartırsın
brkctk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nice senelere, Allah sağlıklı güzel ömürler nasip etsin. Corona'sız güzel bir ömür geçirmen dileğiyle
<?php if($corona == 1){ echo "Elveda"; die; } else{ echo "Happy Years"; } ?>
YCmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dogum gününüz kutlu olsun nice senelere.
çok teşekkür ederim sağolun
31-03-2020, 23:01:34
#8
RuLLeTs
Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı, bol paralı nice senelere inşallah.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler