Konu
20 yaşıma #evdekal'ırken girmiş bulundum.
31-03-2020, 00:51:26
#1
eyupsolak
Doğum günüm çok güzel bi zamana geldi
20. yaşımıza da koronalı günlerde girdik, r10 da ne var ne yok bakayım derken ilk kutlayan r10 oldu