• 29-03-2020, 00:05:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sizinde uzun zamandır konuşmadığınız birine virüs bahanesiyle yazma isteğiniz var mı ? Aklıma gelince sorasım geldi -_-
  • 29-03-2020, 00:06:26
    #2
    Yoktu.
  • 29-03-2020, 00:07:51
    #3
    yataydeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoktu.
    Hocam sizde fırsat kolluyormuşsunuz 😂
  • 29-03-2020, 00:08:12
    #4
    :d
  • 29-03-2020, 00:10:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :d
    Yahu gülüyorum mutlu gibi görünmeye çalışıyorum çalışıyoruz da en çok gülenlerde keder :d



    recbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizde fırsat kolluyormuşsunuz 😂
    ahahah
  • 29-03-2020, 00:11:20
    #6
    Evet var ama şimdi bu saatte bir ton küfür çekemeyeceğim.
  • 29-03-2020, 00:11:28
    #7
    Borcu olupta unutanlara yazmışlığım var hatırlatmak babında. Bak coronadan sıkıntılı olabilirsin dert etme deyip mesaı verdim
  • 29-03-2020, 00:13:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet var ama şimdi bu saatte bir ton küfür çekemeyeceğim.
    benimde yazasım var ama bende çekemeyeceğim o yüzden yazamıyorum ama içten içten de yaz diyor birileri :d



    FunkyTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcu olupta unutanlara yazmışlığım var hatırlatmak babında. Bak coronadan sıkıntılı olabilirsin dert etme deyip mesaı verdim
    Hocam paranın yeri doluyor da gerisi dolmuyor Allah arttırsın
  • 29-03-2020, 00:30:18
    #9
    eski sevgilime yazmıştım geçenlerde