real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet var ama şimdi bu saatte bir ton küfür çekemeyeceğim.
benimde yazasım var ama bende çekemeyeceğim o yüzden yazamıyorum ama içten içten de yaz diyor birileri :d



FunkyTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borcu olupta unutanlara yazmışlığım var hatırlatmak babında. Bak coronadan sıkıntılı olabilirsin dert etme deyip mesaı verdim
Hocam paranın yeri doluyor da gerisi dolmuyor Allah arttırsın