Evet var ama şimdi bu saatte bir ton küfür çekemeyeceğim.

benimde yazasım var ama bende çekemeyeceğim o yüzden yazamıyorum ama içten içten de yaz diyor birileri :d
Borcu olupta unutanlara yazmışlığım var hatırlatmak babında. Bak coronadan sıkıntılı olabilirsin dert etme deyip mesaı verdim
Hocam paranın yeri doluyor da gerisi dolmuyor

Allah arttırsın