• 27-03-2020, 01:31:46
    #1
    Merhaba

    şimdi bakarken gördüm ismini ilk defa duydum 1 vaka varmış ortalık kıp kırmızıyken helal olsun

  • 27-03-2020, 01:32:49
    #2
    En güvenli yer toprağın altı.
  • 27-03-2020, 01:33:11
    #3
    Antartika
  • 27-03-2020, 01:33:18
    #4
    En iyisi Alaskaya gidip kafa dinlemek
  • 27-03-2020, 01:33:25
    #5
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güvenilir yer toprağın altı.
    O banko cepte üstünüde bi keşif edersek
  • 27-03-2020, 01:33:40
    #6
    Grönland 👍
  • 27-03-2020, 01:34:24
    #7
    berkaykrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antartika
    Oda doğru insan da yok insanın olmadığı yerde mikrobun ne işi var.

    Ama ben gidersem mikrop da gider boşverelim temiz kalsın orada
  • 27-03-2020, 01:34:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    En iyisi sadece kendin ve ailenin yaşadığı, her türlü ekipmanın olduğu bir ada.
  • 27-03-2020, 01:34:58
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O banko cepte üstünüde bi keşif edersek
    Güvenilir bir yer bulabileceğimizi sanmam. 1 kişi demek virüsün yayılacağını gösteriyor olabilir. Evler yeterince güvenli eğer dışarı çıkmazsak.