• 27-03-2020, 01:57:27
    #37
    Northwest Territories (Kuzeybatı Bölgesi) Burda bile 1 vaka var.Dünyanın her yerinde var bu bela.Bence hepimiz geçiricez yapay şeylerden uzak durun bol bol sağlıklı beslenin.
  • 27-03-2020, 02:19:40
    #38
    Yer altı şehri satılır 😃
  • 27-03-2020, 11:03:27
    #39
    en güvenli yerin güvenli olmasının sebebi giriş çıkışın olmamasıdır. o yüzden en güvenli yere gitmek imkansız.
    en mantıklı ulaşılır güvenli yer ise ev.
  • 28-03-2020, 08:20:07
    #40
    Antartika diye okumuştum.parasi olan gidip kurtulur.
  • 28-03-2020, 08:21:03
    #41
    Cuba - rusya - kuzey kore bir dönemin komunist ülkeleri
  • 28-03-2020, 08:27:17
    #42
    Rizede kimsenin yaşamadığı çok güzel yaylalar var yaşayanların da çarşı pazar ile hiç işi olmayan yerler düşünmek isteyen varsa bilgi verebilirim
  • 28-03-2020, 14:41:19
    #43
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi Antarktika'da olmak vardı, kutup ayılarıyla beraber.

    Neyse gece gece hayâl kurmayalım.
    Antarktika'da kutup ayısı olmaz 😁
    Geçen yıl iş olsa giderim dediğim yerdi. Şimdi olsa sıra gelmez 😆