• 25-03-2020, 17:47:01
    #1
    Bir diğer hattıma tanımlı 90 TL lik faturam 203 TL geldi. Hat üzerinden sadece YouTube video izleniyor 60 tarife + 29 video pass var. Bunun üstüne +74 TL ek internet ücret diye bir şey çıkarmışlar. İnternet paketim 7 GB duruyor. Başına böyle bir saçmalık gelen varmı?
  • 25-03-2020, 17:50:26
    #2
    Hat her kapanma uyarısı geldiğinde 25 tl yüklerim kapanmasın diye ortalama 7-8 ayda bir sanırım en az fatura rekoru bende 0 tl
  • 25-03-2020, 17:52:42
    #3
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat her kapanma uyarısı geldiğinde 25 tl yüklerim kapanmasın diye ortalama 7-8 ayda bir sanırım en az fatura rekoru bende 0 tl
    Adamlara ulaşamıyoruz da. Müşteri hizmetlerine bağlanma aşamasına geene kadar 8 dakika geçti bilgilendirme metni dinlemekten. Gerekli gereksiz her şeyi dinletiyorlar.
    • SAMATO
    SAMATO bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-03-2020, 17:53:52
    #4
    Misafir; Yapılan kullanımlarını Online Self Servis üzerinden detaylı olarak görüntüleyebiliyorsunuz. İsterseniz önce ordan kontrol edin. Ek olarak ek internet ücreti yansıdı ise %100 SMS 'i gelmiş olması lazım onuda kontrol edebilirsiniz.
  • 25-03-2020, 17:55:49
    #5
    feldoratech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MYBLOGTR; Yapılan kullanımlarını Online Self Servis üzerinden detaylı olarak görüntüleyebiliyorsunuz. İsterseniz önce ordan kontrol edin. Ek olarak ek internet ücreti yansıdı ise %100 SMS 'i gelmiş olması lazım onuda kontrol edebilirsiniz.
    Yanımda uygulamasından baktım herhangi bir aşım yok. Normal hattın kendine tanımlı interneti duruyor. Youtube için video pass aldım sadece youtube izleniyor. Pass ücreti almış ek 74 lira daha çekmiş. Ama ne hikmetse hattın interneti sapa sağlam duruyordu.
  • 25-03-2020, 18:13:40
    #6
    Aşımlar kullanım detaylarına biraz geç yansıyor, ama yansımasa da doğrudur bir dönem 400 kusur ödemisligim var vodafonede