Bir diğer hattıma tanımlı 90 TL lik faturam 203 TL geldi. Hat üzerinden sadece YouTube video izleniyor 60 tarife + 29 video pass var. Bunun üstüne +74 TL ek internet ücret diye bir şey çıkarmışlar. İnternet paketim 7 GB duruyor. Başına böyle bir saçmalık gelen varmı?