• 23-03-2020, 20:09:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar.. Malumunuz bu günlerde hepimiz mümkün olduğunca az çıkıyoruz evden ve bu durum benim için de farklı değil fakat bugün birazcık esnettim.

    Bizler kendimizi güvende tutmak için evde kalıyoruz ayrıca lokantalar vs olduğu gibi kapalı haliyle bizim ev günlerimiz sokaktaki minik dostlarımız için daha zor günler anlamına gelebilir. Ben de evdeki 2 tane kediciğime mama almak için petshop'a gitmişken 1 kilo köpek 2 kiloda kedi maması alıp eve dönmeden önce biraz yolu uzatarak sokak hayvanlarına dağıttım.

    Normalde iyilik dillendirilmez gösterilmez ben de bilirim ama bu durumda ortada havalanacak bir şey yok diye düşünüyorum.. Sanırım kimse de öyle anlamayacaktır sadece biraz farkındalık yaratır belki diye paylaşmak istedim. Bence hayvanlar tek kelime konuşmadan insanı mutlu edebilen nadir şeylerden..

  • 23-03-2020, 20:11:19
    #2
    elinize sağlık
  • 23-03-2020, 20:11:37
    #3
    Helal olsun hocam, Bir şekil de herkesin yardım etmesi gerekiyor.
  • 23-03-2020, 20:12:59
    #4
    bizimde hanim sitenin etrafina dagitiyor mama hocam hic olmazsa yakinimizdakilere ulasabiliyoruz sizinde yureginize saglik
  • 23-03-2020, 20:18:23
    #5
    Allah razı olsun. Hersey gönlünüzce olsun hocam.
  • 23-03-2020, 20:21:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben şahsen insanoğlunun eve kapanıp kalmasına çok ama çok sevindim (hastalığa yakalanmadıkları müddetçe tabi). Azıcık şu garibim hayvanlar rahat etsinler. Yazık günah insanoğlundan neler çekiyorlar neler.
  • 23-03-2020, 20:22:37
    #7
    İspanya da corona virüs sonrası sokağa çıkma yasağı sonrası güvercinler aç kalmış insan görünce nasıl videoda peşine düşüyorlar. Görünce üzülüyor insan. Evet arkadaşlar camlarımıza köşebaşlarına yem su koymak gerek. Küçük dostlarımızı da düşünmek lazım.

    https://youtu.be/JiExm4Yg9DE
  • 23-03-2020, 20:24:59
    #8
    Allah gönlünüze göre versin. Bende kapının önünde sürekli mama bulunduruyorum gelip geçen bir sürü kedi köpek doyuruyor karnını. Keşke herkes kapısının önüne bir avuç'da olsa mama koysa. Keşke bu kültüre sahip bir toplum olsaydık.
  • 24-03-2020, 01:32:21
    #9
    Farkındalığı yüksek, empati yapan üyeleri görmek çok güzel. Elinden gelen herkesi bu tarz yardımlar yapmaya davet etmiş olalım yorum yapıp konuyu yukarı taşıyarak.