Ben şahsen insanoğlunun eve kapanıp kalmasına çok ama çok sevindim (hastalığa yakalanmadıkları müddetçe tabi). Azıcık şu garibim hayvanlar rahat etsinler. Yazık günah insanoğlundan neler çekiyorlar neler.