• 23-03-2020, 11:03:57
    #1
    1.590 konu olacak belki ama dayanamadim affedin.

    Az önce is yeri sahibi geldi evde kalmak hakkında konustu görüştük cikarkende bu ay sıkıştım kirayi 2 gun önce alsam iyi olur dedi.

    Banka mesaj attı evdekal diye fakat ayin 24.de kredi ödemem var onuda hatirlatti.

    Ttnet #evdekal diyor fakat telefon faturam 2 gün geçti 2 mesaj atmislar odeyin diye.

    Dogalgaz faturası normalde 25.inde geliyordu. Sabah onuda gördüm erken gelmis.

    Daha yazmadığım bir cok şey. Tamam evde kalmali çoğu kişi fakat kimse keyfinden cikmiyor be güzel kardeşim. Disardekilere oyle kotu gozle bakıp küfürler ediyorlar ki ayıptır. Yinede cok şükür biz çıkıyoruz isimiz gucumuz var. İşçi olarak çalışıp ücretsiz çıkış alanlar ne yapacak

    Doğuda çoğu yer kira almaz bu dönemde cunku genelde ramazan aylarindada kira alinmaz yani mardinliyim ben öyle gördüm.

    Kusura bakmayın oyle icimde birikmisti
  • 23-03-2020, 11:10:53
    #2
    Gariban sürünsün diyen bir sistem var.

  • 23-03-2020, 11:12:28
    #3
    Maalesef durum böyle. Yıllardır sgkmızı, bağkurumuzu, vergilerimizi ödüyoruz bugünlerde devletimiz bize sahip çıksın diye. Alınan önlemler gerçekliklerden çok uzak durumda.
  • 23-03-2020, 11:14:20
    #4
    Bu işin ekmeğini büyük kurumsal firmalar yiyecek olan gene garibana oldu ...
  • 23-03-2020, 11:15:10
    #5
    Ev sahibim evi satıyor,
    sürekli emlakcılar ile görüşmek zorunda kalıyorum. Telefonda da olsa...

    En sonunda dayanamadım ve hepsine ortak mesaj attım


    Sayın C.Başkanımızın bile evde kalın uyarısına rağmen
    Biz gelip evi görecegiz diyorsanız,
    27 mart Cuma günü 17:30 da M.köy de evde olabileceğim.
    Eve girmeden önce Maskenizin olması ve eldiveninizin olması sağlığımız açısından zorunludur.
    Ne ben size ne de siz bana bir şekilde virus bulaştırmamalıyız.
    virus havada 14 saat kalabiliyor.
    Bu sebeple dikkatli olmamız mecburidir.
    Anlayışınız için teşekkür ederim.
    Saygılarımla
  • 23-03-2020, 11:35:50
    #6
    vakif halj ziraat vakifkatilim vb ise kredin ertelendi dostum
  • 23-03-2020, 11:39:33
    #7
    bir çok işveren çalışanı ücretsiz izne çıkardı e akıp giden bir düzen var bu bozulursa ne olur evdeki hesap çarşıya uymaz bunu düşünen yok maalesef
  • 23-03-2020, 11:48:12
    #8
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibim evi satıyor,
    sürekli emlakcılar ile görüşmek zorunda kalıyorum. Telefonda da olsa...

    En sonunda dayanamadım ve hepsine ortak mesaj attım


    Sayın C.Başkanımızın bile evde kalın uyarısına rağmen
    Biz gelip evi görecegiz diyorsanız,
    27 mart Cuma günü 17:30 da M.köy de evde olabileceğim.
    Eve girmeden önce Maskenizin olması ve eldiveninizin olması sağlığımız açısından zorunludur.
    Ne ben size ne de siz bana bir şekilde virus bulaştırmamalıyız.
    virus havada 14 saat kalabiliyor.
    Bu sebeple dikkatli olmamız mecburidir.
    Anlayışınız için teşekkür ederim.
    Saygılarımla
    Kira sözleşmenin var ise evi gösterme zorunluluğunuz yok
  • 23-03-2020, 11:51:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yedek akçemiz vardı sahi ne oldu ona?