Ev sahibim evi satıyor,
sürekli emlakcılar ile görüşmek zorunda kalıyorum. Telefonda da olsa...

En sonunda dayanamadım ve hepsine ortak mesaj attım


Sayın C.Başkanımızın bile evde kalın uyarısına rağmen
Biz gelip evi görecegiz diyorsanız,
27 mart Cuma günü 17:30 da M.köy de evde olabileceğim.
Eve girmeden önce Maskenizin olması ve eldiveninizin olması sağlığımız açısından zorunludur.
Ne ben size ne de siz bana bir şekilde virus bulaştırmamalıyız.
virus havada 14 saat kalabiliyor.
Bu sebeple dikkatli olmamız mecburidir.
Anlayışınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla