1.590 konu olacak belki ama dayanamadim affedin.
Az önce is yeri sahibi geldi evde kalmak hakkında konustu görüştük cikarkende bu ay sıkıştım kirayi 2 gun önce alsam iyi olur dedi.
Banka mesaj attı evdekal diye fakat ayin 24.de kredi ödemem var onuda hatirlatti.
Ttnet #evdekal diyor fakat telefon faturam 2 gün geçti 2 mesaj atmislar odeyin diye.
Dogalgaz faturası normalde 25.inde geliyordu. Sabah onuda gördüm erken gelmis.
Daha yazmadığım bir cok şey. Tamam evde kalmali çoğu kişi fakat kimse keyfinden cikmiyor be güzel kardeşim. Disardekilere oyle kotu gozle bakıp küfürler ediyorlar ki ayıptır. Yinede cok şükür biz çıkıyoruz isimiz gucumuz var. İşçi olarak çalışıp ücretsiz çıkış alanlar ne yapacak
Doğuda çoğu yer kira almaz bu dönemde cunku genelde ramazan aylarindada kira alinmaz yani mardinliyim ben öyle gördüm.
Kusura bakmayın oyle icimde birikmisti
#Evdekal
10
●293
- 23-03-2020, 11:03:57
- 23-03-2020, 11:14:20Bu işin ekmeğini büyük kurumsal firmalar yiyecek olan gene garibana oldu ...
- 23-03-2020, 11:15:10Ev sahibim evi satıyor,
sürekli emlakcılar ile görüşmek zorunda kalıyorum. Telefonda da olsa...
En sonunda dayanamadım ve hepsine ortak mesaj attım
Sayın C.Başkanımızın bile evde kalın uyarısına rağmen
Biz gelip evi görecegiz diyorsanız,
27 mart Cuma günü 17:30 da M.köy de evde olabileceğim.
Eve girmeden önce Maskenizin olması ve eldiveninizin olması sağlığımız açısından zorunludur.
Ne ben size ne de siz bana bir şekilde virus bulaştırmamalıyız.
virus havada 14 saat kalabiliyor.
Bu sebeple dikkatli olmamız mecburidir.
Anlayışınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla - 23-03-2020, 11:48:12Kira sözleşmenin var ise evi gösterme zorunluluğunuz yokosawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

