1.590 konu olacak belki ama dayanamadim affedin.

Az önce is yeri sahibi geldi evde kalmak hakkında konustu görüştük cikarkende bu ay sıkıştım kirayi 2 gun önce alsam iyi olur dedi.

Banka mesaj attı evdekal diye fakat ayin 24.de kredi ödemem var onuda hatirlatti.

Ttnet #evdekal diyor fakat telefon faturam 2 gün geçti 2 mesaj atmislar odeyin diye.

Dogalgaz faturası normalde 25.inde geliyordu. Sabah onuda gördüm erken gelmis.

Daha yazmadığım bir cok şey. Tamam evde kalmali çoğu kişi fakat kimse keyfinden cikmiyor be güzel kardeşim. Disardekilere oyle kotu gozle bakıp küfürler ediyorlar ki ayıptır. Yinede cok şükür biz çıkıyoruz isimiz gucumuz var. İşçi olarak çalışıp ücretsiz çıkış alanlar ne yapacak

Doğuda çoğu yer kira almaz bu dönemde cunku genelde ramazan aylarindada kira alinmaz yani mardinliyim ben öyle gördüm.

Kusura bakmayın oyle icimde birikmisti