• 19-03-2020, 14:22:40
    #1
    https://www.youtube.com/watch?v=al0cmnuYz0Y

    1320 kişi takip ediyor. ve 1000 in altına düşmedi pek sayı

    https://www.youtube.com/watch?v=9soBsFM3rAI



    Güzel proje olmuş youtubeda.
  • 19-03-2020, 14:25:05
    #2
    Kurumsal PLUS
    https://www.youtube.com/watch?v=WjSb...ature=youtu.be

    Bence burayı takip edelim. Anlık veriliyor.
  • 19-03-2020, 14:28:31
    #3
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=WjSb...ature=youtu.be

    Bence burayı takip edelim. Anlık veriliyor.
    Güzelmiş twitterdan akış olması da iyi sürekli girip sağı solu takip etmektense okuruz burdan açtım bi ekrana
  • 19-03-2020, 14:37:12
    #4
    Bu ne arkadaş seçim sonucu mu bu
  • 19-03-2020, 14:49:16
    #5
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne arkadaş seçim sonucu mu bu
    Buna bayağı güldüm hocam hiç o açıdan düşünmemiştim. 😂 1. Harbiden öylede webxin yolladığında haber paylaşımı varmış o dikkatimi çekti umarım gerçek haberler vardır.
  • 19-03-2020, 14:52:25
    #6
    iws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna bayağı güldüm hocam hiç o açıdan düşünmemiştim. 😂 1. Harbiden öylede webxin yolladığında haber paylaşımı varmış o dikkatimi çekti umarım gerçek haberler vardır.
    Düşünün şuan 1000tane psikopat oturmuş seçim sonucu takip eder gibi ölümleri takip ediyor. Yani merakına girer son duruma bakar çıkarsın ki zaten her gece direk sağlık bakanı tarafından güncelleniyor rakam anlık değişken de yok. Doymadılar prime. Coronadan daha tehlikeli şeyler var. Ölümlerden prim yapanlar örneğin.
  • 19-03-2020, 14:52:46
    #7
    Kurumsal PLUS
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne arkadaş seçim sonucu mu bu
    Bu tabloyu görmek hoşumuza gitmiyor ama durum maalesef bunu gerektiriyor.
  • 19-03-2020, 14:56:11
    #8
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünün şuan 1000tane psikopat oturmuş seçim sonucu takip eder gibi ölümleri takip ediyor. Yani merakına girer son duruma bakar çıkarsın ki zaten her gece direk sağlık bakanı tarafından güncelleniyor rakam anlık değişken de yok. Doymadılar prime. Coronadan daha tehlikeli şeyler var. Ölümlerden prim yapanlar örneğin.
    Evet bu konuda katılıyorum size hocam ama bazen medyanın gerçeği yansıtmadığı şüphesine kapılıp twitterda hastagleri okuyorum vakit kaybı çok oluyor 1gün takip edeceğim bakalım burda doğru olanlarımı paylaşcaklar yoksa yalan haberlerlemi doldurcaklar o twitter hesabını benim merakım tamamen bundan ibaret ölen sayısı vs çok takıldığım söylenemez yaşadığım çevre için sürekli uyarılarda bulunuyorlar karantina hastanesinin dibindeyim evimden çıkamıyorum desem yeridir. Çıkıncada piskopat gibi paso el yıka araba kapısını sil aldığın paradan sonra elini sil. Silinmekten bıktım yemin ediyorum. Yaş 30 yine kendin için pek kafaya takmıyor insan ama ailenin diğer fertlerini olaya katınca insan aşırı dikkatli olmaya çalışıyor. Allah sonumuzu hayretsin.
  • 19-03-2020, 14:58:39
    #9
    iws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bu konuda katılıyorum size hocam ama bazen medyanın gerçeği yansıtmadığı şüphesine kapılıp twitterda hastagleri okuyorum vakit kaybı çok oluyor 1gün takip edeceğim bakalım burda doğru olanlarımı paylaşcaklar yoksa yalan haberlerlemi doldurcaklar o twitter hesabını benim merakım tamamen bundan ibaret ölen sayısı vs çok takıldığım söylenemez yaşadığım çevre için sürekli uyarılarda bulunuyorlar karantina hastanesinin dibindeyim evimden çıkamıyorum desem yeridir. Çıkıncada piskopat gibi paso el yıka araba kapısını sil aldığın paradan sonra elini sil. Silinmekten bıktım yemin ediyorum. Allah sonumuzu hayretsin.
    Twitterdaki verileri bilgileri bekleemyin hocam bakanın her gece yaptığı açıklamaya göre güncellenir. Dediğiniz gibi lokasyonel olarak riski takip bende ediyorum ama bunun için en doğru bir okadar spekülatif bilgileri twitter ve bölgede doktor arkadaşlarım dışında öğrenemem. Ruhi çenetin o topa girmeyeceği kesin