iws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna bayağı güldüm hocam hiç o açıdan düşünmemiştim. 😂 1. Harbiden öylede webxin yolladığında haber paylaşımı varmış o dikkatimi çekti umarım gerçek haberler vardır.
Düşünün şuan 1000tane psikopat oturmuş seçim sonucu takip eder gibi ölümleri takip ediyor. Yani merakına girer son duruma bakar çıkarsın ki zaten her gece direk sağlık bakanı tarafından güncelleniyor rakam anlık değişken de yok. Doymadılar prime. Coronadan daha tehlikeli şeyler var. Ölümlerden prim yapanlar örneğin.