• 18-03-2020, 14:24:45
    #10
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 maske 40 lira mı ?
    Normal kullan at maskelden değil yıkayıp tekrar tekrar kullanabiliyorsun bu fiyattan fiyatı yüksek diye düşünüyorum
  • 18-03-2020, 14:25:58
    #11
    serhat_sonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamın aldığı fiyat belli sattığı fiyat belli. Fabrikalar fiyatı şişiriyor arkadaş değil.
    alıp adamlara prim vermemek gerek hocam kendi pisliğinde boğulsunlar
  • 18-03-2020, 14:26:14
    #12
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba abimle giyim butiğimiz var. Dün toptan mal aldığımız yerde siyah maskelerden gördük.Nano maske dediler 10 adet aldık 18₺ den.Dün bütün hepsi bitti mağazada.Diğer maskeler gibi beyaz değil daha bi tarz duruyor bu sebepten çok isteyen oldu.İnternetten satmayı düşünüyorum.
    18₺ den alıyorum 12₺ de kapıda ödemeli kargoya vereceğim total 40₺ ye satma planım var.Ceza vs kesiyorlardı satıcılara sorun yaşar miyim?
    hocam aldığın fiyat belli sattığın fiyat belli sen fiyatı şişirmiyorsunki şikayet etselerde alın fatura alın giderler. N11 de koyarsan %15 komisyonu vardı 40 TL kurtarmaya bilir..
  • 18-03-2020, 14:27:27
    #13
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal kullan at maskelden değil yıkayıp tekrar tekrar kullanabiliyorsun bu fiyattan fiyatı yüksek diye düşünüyorum
    olabilir hocam tam bi araştır sonradan sorun yaşama diye diyorum herkezin elinde program var gelen geçeni şikayet ediyorlar görüyoruz sosyal medyalarda
  • 18-03-2020, 14:28:23
    #14
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal kullan at maskelden değil yıkayıp tekrar tekrar kullanabiliyorsun bu fiyattan fiyatı yüksek diye düşünüyorum
    Yıkanan bir maskenin 3 5 mikron büyüklüğündeki virüsü durdurabileceğini düşünüyorum
  • 18-03-2020, 14:28:51
    #15
    Hocam 18 den alıyorsan zaten sen o işe girme bırakın her işi kendi ehli yapsın. 50 kurşluk maskeler nerelere geldi yazık günah. Tüketiciden önce girişimcilerin yüzünden bu maskeler bu fiyatlara çıktı. Yazık