mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maske Satışında Sorun Olur mu?
14
●559
- 18-03-2020, 14:25:58alıp adamlara prim vermemek gerek hocam kendi pisliğinde boğulsunlarserhat_sonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2020, 14:26:14hocam aldığın fiyat belli sattığın fiyat belli sen fiyatı şişirmiyorsunki şikayet etselerde alın fatura alın giderler. N11 de koyarsan %15 komisyonu vardı 40 TL kurtarmaya bilir..ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2020, 14:27:27olabilir hocam tam bi araştır sonradan sorun yaşama diye diyorum herkezin elinde program var gelen geçeni şikayet ediyorlar görüyoruz sosyal medyalardaElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2020, 14:28:23Yıkanan bir maskenin 3 5 mikron büyüklüğündeki virüsü durdurabileceğini düşünüyorumElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bırakın her işi kendi ehli yapsın. 50 kurşluk maskeler nerelere geldi yazık günah. Tüketiciden önce girişimcilerin yüzünden bu maskeler bu fiyatlara çıktı. Yazık