Merhaba abimle giyim butiğimiz var. Dün toptan mal aldığımız yerde siyah maskelerden gördük.Nano maske dediler 10 adet aldık 18₺ den.Dün bütün hepsi bitti mağazada.Diğer maskeler gibi beyaz değil daha bi tarz duruyor bu sebepten çok isteyen oldu.İnternetten satmayı düşünüyorum.
18₺ den alıyorum 12₺ de kapıda ödemeli kargoya vereceğim total 40₺ ye satma planım var.Ceza vs kesiyorlardı satıcılara sorun yaşar miyim?
hocam aldığın fiyat belli sattığın fiyat belli sen fiyatı şişirmiyorsunki şikayet etselerde alın fatura alın giderler. N11 de koyarsan %15 komisyonu vardı 40 TL kurtarmaya bilir..