• 17-03-2020, 03:58:46
    #1
    Merhabalar,

    Birkaç gün önce hattımı değiştirdim. Sebebi şundan olduğunu düşünüyorum ki olası yüksek bir teoridir. Son zamanlarda R10'dan çok sunucu sitelerinden alışverişim oldu. Haliyle telefon numaralarımızı vs. istiyorlar. Firma İsimleri vermek doğru olmaz. Sunucu alışverişlerimden sonra günde Allah şahit 50-100 adet yok bet sitelerinden yok saçma sapan smsler gelmeye başladı. Siz siz olun hiçbir siteye telefon numaranızı paylaşmayın. SMS kutumu temizlemekten bıkmış bulunmaktaydım. Direkt numaramı değiştirdim. Bundan sonra devlet sitelerine bağlı olmayan sitelere numara paylaşımı yapmayacağım. Whatsapp iletişimi için de kimseye numaranızı vermemenizi öneririm.

    Teşekkürler
    • Ragnarok
    Ragnarok bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-03-2020, 04:00:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynen katılıyorum.
    Gidip şikayetci olmak lazım..
    Nioweb mi böyle bir site var beni deli etti..
  • 17-03-2020, 04:01:30
    #3
    Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen katılıyorum.
    Gidip şikayetci olmak lazım..
    Nioweb mi böyle bir site var beni deli etti..
    Benim bir de betle metle işimde olmaz. En son 2 sene önce iddaa oynamıştım. Bet sitesine falan kayıtta olmamıştım hiç.
  • 17-03-2020, 04:03:07
    #4
    Ben de sürekli rahatsız ediliyordum. En son "Piyalepaşada spor salonu açtık bekleriz" diye telefon geldi o an değiştirdim. Belli ki her yere düşmüş numaramız. Kesinlikle dikkat edin. Her yerde yayınlamayın. Mümkünse ekstra bir numaranız olsun.
  • 17-03-2020, 04:03:40
    #5
    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de sürekli rahatsız ediliyordum. En son "Piyalepaşada spor salonu açtık bekleriz" diye telefon geldi o an değiştirdim. Belli ki her yere düşmüş numaramız. Kesinlikle dikkat edin. Her yerde yayınlamayın. Mümkünse ekstra bir numaranız olsun.
    Para için data satıyorlar hocam. Başka bir açıklaması yok...
    • ArenAjans
    ArenAjans bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-03-2020, 04:10:19
    #6
    Valla son 3 ay öncesine kadar her gün bet sitelerin'den mesajlar alıyordum, En son kızdım hangi site mesaj attı ise müşteri temsilcilerinin halini hatrını sormaya başladım o gün'den beri belki mesaj almıyorum.
  • 17-03-2020, 04:10:46
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gsm şirketleride yapıyor bunu
  • 17-03-2020, 04:10:58
    #8
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla son 3 ay öncesine kadar her gün bet sitelerin'den mesajlar alıyordum, En son kızdım hangi site mesaj attı ise müşteri temsilcilerinin halini hatrını sormaya başladım o gün'den beri belki mesaj almıyorum.
    Gece gece hiç güleceğim yoktu
    • real2018
    real2018 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-03-2020, 04:21:38
    #9
    Evet çoğu firma bilgilerimizi pazarlıyor ama operatörlerin ya da bayilerininde bunu yaptığına inanıyorum. Emin olun numaranızı kimseyle paylaşmasanız bile sizi bulacaklar.