Merhabalar,
Birkaç gün önce hattımı değiştirdim. Sebebi şundan olduğunu düşünüyorum ki olası yüksek bir teoridir. Son zamanlarda R10'dan çok sunucu sitelerinden alışverişim oldu. Haliyle telefon numaralarımızı vs. istiyorlar. Firma İsimleri vermek doğru olmaz. Sunucu alışverişlerimden sonra günde Allah şahit 50-100 adet yok bet sitelerinden yok saçma sapan smsler gelmeye başladı. Siz siz olun hiçbir siteye telefon numaranızı paylaşmayın. SMS kutumu temizlemekten bıkmış bulunmaktaydım. Direkt numaramı değiştirdim. Bundan sonra devlet sitelerine bağlı olmayan sitelere numara paylaşımı yapmayacağım. Whatsapp iletişimi için de kimseye numaranızı vermemenizi öneririm.
Teşekkürler