• 15-03-2020, 20:56:22
    #10
    Merhaba mercedes sende kimsin?? Biz halen iett takiliyoruz
  • 15-03-2020, 20:57:11
    #11
    Hocam sektörün çok çakalı var ama galericilerinde nasıl ölü fiyatına araba aldıklarını bilmeyenimiz yoktur.
  • 15-03-2020, 20:59:43
    #12
    Bende İstanbul’da bu işi yapıyorum adam araba İçin geliyor pazarlığımızı yapıp notere gidiyoruz orada tekrar başlıyor pazarlığa 50 100 ne koparırsan hesabı hayır dedikten sonra üsteleyen olursa satmıyoruz hocama kadar geliyor mevzu insanımız cidden çok tuhaf
  • 15-03-2020, 21:02:37
    #13
    Sahibinden.com kapansa da rahatlasak.
  • 15-03-2020, 21:04:43
    #14
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibinden.com kapansa da rahatlasak.
    Kapansa ne olacak ki, adam sahibine 50k ya koyuyorsa aynı aracı facebook marketplace de aynı plakalı araca 59 yazmış. Letgo da aynı araç 62 😂
  • 15-03-2020, 21:06:15
    #15
    Bu işin en büyük suçlusu araba al sat işi yapıp piyasayı yükseltenler. Sorunlu araç için şu kadar masrafı var diyip satma muhabbeti uzun yıllardan beridir zaten devam ediyor. %20-%30 fazlasını koyup satma muhabbeti de yükselen piyasadan geri kalmama isteği. Sıfır araç fiyatlarının düşmesi ve bayilere araba gelmesi sonucunda fiyatlar düşecektir ama şu kadar masrafı 10 dakikalık işi var muhabbeti hiçbir zaman bitmeyecektir