Bende İstanbulda bu işi yapıyorum adam araba İçin geliyor pazarlığımızı yapıp notere gidiyoruz orada tekrar başlıyor pazarlığa 50 100 ne koparırsan hesabı hayır dedikten sonra üsteleyen olursa satmıyoruz hocama kadar geliyor mevzu insanımız cidden çok tuhaf