Bu işin en büyük suçlusu araba al sat işi yapıp piyasayı yükseltenler. Sorunlu araç için şu kadar masrafı var diyip satma muhabbeti uzun yıllardan beridir zaten devam ediyor. %20-%30 fazlasını koyup satma muhabbeti de yükselen piyasadan geri kalmama isteği. Sıfır araç fiyatlarının düşmesi ve bayilere araba gelmesi sonucunda fiyatlar düşecektir ama şu kadar masrafı 10 dakikalık işi var muhabbeti hiçbir zaman bitmeyecektir