• 15-03-2020, 20:33:26
    #10
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faydalı olmuş sağolasın
    Güzel yorumunuz için teşekkürler
  • 15-03-2020, 20:38:06
    #11
    Gerek var mıydı, bilemedim.
    Sablono toparlayıp doldurmak daha pratik gibi.
  • 15-03-2020, 20:47:13
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek var mıydı, bilemedim.
    Sablono toparlayıp doldurmak daha pratik gibi.
    Siz bilirsiniz tabi

    Aslında benim için çok uzun oluyor. Çok fazla site satışı yaptığım için kendime böyle bir araç geliştirecektim.
    Sonra kullanmak isteyen r10 üyesi varsa kullansın dedim.