Gerek var mıydı, bilemedim.
Sablono toparlayıp doldurmak daha pratik gibi.
Siz bilirsiniz tabi
Aslında benim için çok uzun oluyor. Çok fazla site satışı yaptığım için kendime böyle bir araç geliştirecektim.
Sonra kullanmak isteyen r10 üyesi varsa kullansın dedim.