• 13-03-2020, 14:07:26
    #10
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya senin nickini görünce Azrail geliyor aklıma
    tamda bugünlerde
    azrailin aklımıza gelmesi iyidir iyi
  • 13-03-2020, 14:13:42
    #11
    Böyle her ambulans gelenin fotoğrafı çekilip, ambulansdaki taşıyıcılar karantina kıyafetiyle sokağın ortasında hasta almaya devam ederlerse virüs şüphesi taşıyan insanlar hastaneye gitmeye çekinecek, gitmeyecek.
    Bilinçli değiller bu çalışanlar. Halk da bilinçli değil. Sonumuz hayrolsun.
  • 13-03-2020, 15:09:35
    #12
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açıklama gelsin öyle belirteyim durumlardan ötürü söylenince panik yaratıyor diye sorun çıkıyor daha sonra umreden geldiği için 14 gün süreyle gözetime alabilirler belki hasta değildir
    birazdan o seç marketin yerini bulayım anlarım zaten inegöl'de de var bi tane ve resimdekine de benziyo ama yanında sağlık ocağı gibi biyer var mıhatırlamıyorum. bir de küçük bir ilçesi demişiniz inşallah inegöl değildir
  • 13-03-2020, 18:32:46
    #13
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ilçe acaba
    Kemalpaşa diye duydum.

    https://www.milliyet.com.tr/gundem/b...alarmi-6165148
  • 13-03-2020, 18:39:32
    #14
    2. resim 5-6 gün önce paylaşıldı
  • 13-03-2020, 18:58:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...-tek-konu.html