Böyle her ambulans gelenin fotoğrafı çekilip, ambulansdaki taşıyıcılar karantina kıyafetiyle sokağın ortasında hasta almaya devam ederlerse virüs şüphesi taşıyan insanlar hastaneye gitmeye çekinecek, gitmeyecek.
Bilinçli değiller bu çalışanlar. Halk da bilinçli değil. Sonumuz hayrolsun.