• 06-03-2020, 16:50:57
    #1
    Nasıl gerçek "survivor" olunur anlatıyım .

    2.324 tl maaşla; hem kiranı, hem yakıtını, hem temel ihtiyaçlarını ödediğinde, yemeğe verecek paran kalmıyor ya, o aç halinle, işte o zaman sen gerçek bir survivor oluyorsun... Kadın başına; metrobüste, metroda, vapurda, elle, gözle "dokunulmazlık" oyununu oynayıp kazanabiliyorsun ya, işte o zaman sen gerçek bir survivor oluyorsun... Sırf doğumundaki şansızlığın yüzünden törelerle büyüyorsun, küçükken ailen , çocukken kocanla her gün kaybeden olarak yaşamaya çalışıyorsun ya, işte o zaman sen gerçek bir survivor oluyorsun... Kasabın önünde aç sefil, yağmurda çamurda titreyerek uyumaya çalışıp, mamasız, susuz, belediyeden kaçarak, hayvan düşmanları işkence ederken yaşam mücadelesi veriyorsun ya, işte o zaman sen gerçek bir survivor oluyorsun... Madende çalışan baban habersiz 2 saat mesaiye kalıyor telefonu çekmiyor, haber alamıyorsun ya işte gerçek bir survivor oluyosun ... Her ayın son 10 günü cepteki paran bitiyor , kartlar şişiyor ya kafanda stratejiler , taktikler üretiyor aç kalmama mücadelesi veriyorsun ya işte gerçek bir survivor oluyorsun .
    Survivor’u HD ekranlarda izlemeyin .
    Gidin gariban mahallelerin ara sokaklarına .
    Panamayı değil ..
    Parçalanmayı görün .
    Hemde UHD kalite Bilmem kaç pixel

    Not: Alıntıdır
  • 06-03-2020, 16:52:10
    #2
    Mağa bee 😔
  • 06-03-2020, 16:53:08
    #3
    TV de HD, sokakta 8K...
  • 06-03-2020, 16:54:02
    #4
    Siz yine maaş alıyorsunuz. Ben 4 yıldır işsizim. Arada yazılım işi gelince para kazanabiliyorum. Nisanda askere gidip orda uzman çavuş olarakta kalabilirim. Allah sabır versin.
    • EmreKafadar
    • Lyra
    • Grafikyazilim
    EmreKafadar, Lyra ve Grafikyazilim bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 06-03-2020, 16:54:56
    #5
    Unutmayınki survivor da yaşamayı tercih eden sizsiniz
  • 06-03-2020, 16:55:33
    #6
    Ya uzun uzadıya gerek yok. Türkiye'de yaşıyorsan, zaten survivor'dasın.