Nasıl gerçek "survivor" olunur anlatıyım .
2.324 tl maaşla; hem kiranı, hem yakıtını, hem temel ihtiyaçlarını ödediğinde, yemeğe verecek paran kalmıyor ya, o aç halinle, işte o zaman sen gerçek bir survivor oluyorsun... Kadın başına; metrobüste, metroda, vapurda, elle, gözle "dokunulmazlık" oyununu oynayıp kazanabiliyorsun ya, işte o zaman sen gerçek bir survivor oluyorsun... Sırf doğumundaki şansızlığın yüzünden törelerle büyüyorsun, küçükken ailen , çocukken kocanla her gün kaybeden olarak yaşamaya çalışıyorsun ya, işte o zaman sen gerçek bir survivor oluyorsun... Kasabın önünde aç sefil, yağmurda çamurda titreyerek uyumaya çalışıp, mamasız, susuz, belediyeden kaçarak, hayvan düşmanları işkence ederken yaşam mücadelesi veriyorsun ya, işte o zaman sen gerçek bir survivor oluyorsun... Madende çalışan baban habersiz 2 saat mesaiye kalıyor telefonu çekmiyor, haber alamıyorsun ya işte gerçek bir survivor oluyosun ... Her ayın son 10 günü cepteki paran bitiyor , kartlar şişiyor ya kafanda stratejiler , taktikler üretiyor aç kalmama mücadelesi veriyorsun ya işte gerçek bir survivor oluyorsun .
Survivoru HD ekranlarda izlemeyin .
Gidin gariban mahallelerin ara sokaklarına .
Panamayı değil ..
Parçalanmayı görün .
Hemde UHD kalite Bilmem kaç pixel
Not: Alıntıdır