• 06-03-2020, 00:21:02
    #1
    Özellikle de PHP için soruyorum arkadaşlar..
    Eğitim videolarını izliyordum ve kafama takıldı .. ayarlar tablosunda URL yi tutmak istiyor arkadaş bu neden önemli yada değil yani tutmasak sorun çıkarmı?
    ilgili olan arkadaşların cevabını merakla bekliyorum..
  • 06-03-2020, 00:25:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Önemli değil tabiki, ayarlardada tutarsın config tede tutarsın sana kalmış bişey
  • 06-03-2020, 00:34:11
    #3
    Insight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli değil tabiki, ayarlardada tutarsın config tede tutarsın sana kalmış bişey
    ama sonuçta tutmak şart değilmi?
  • 06-03-2020, 00:41:48
    #4
    Hocam scriptin yapısına göre sabitler belirlnmis olabilir. Bunu realpath ile de yapabilir dbden de çekebilir. Çok bi fark olmaz. Ama ssl vs için sitenin linkinin dbde saklanması daha mantıklı.