Özellikle de PHP için soruyorum arkadaşlar..
Eğitim videolarını izliyordum ve kafama takıldı .. ayarlar tablosunda URL yi tutmak istiyor arkadaş bu neden önemli yada değil yani tutmasak sorun çıkarmı?
ilgili olan arkadaşların cevabını merakla bekliyorum..