• 01-03-2020, 00:56:34
    #10
    3 büyük bardak nescafe kesin var. hafta içi yolda da en az 2 tane soğuk kahve içiyorum.
  • 01-03-2020, 00:57:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    2 adet.
  • 01-03-2020, 00:58:18
    #12
    ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmem 2772727. Konu
    kacinci ayni konu oldugunu sornadim
  • 01-03-2020, 01:03:33
    #13
    Bazen 0 bazen 3 bazen 6 ofisteki ruh halime bağlı 😊
  • 01-03-2020, 01:14:22
    #14
    Arada içiyorum, maximum birtane ama hergün değil, ne olursa olsun herşeyin fazlası zarar,
    fazla su tükettiği için ölenler olmuştu,
  • 01-03-2020, 01:16:50
    #15
    En az 2-3 kupa içiyorum . Yoğun bir araştırma vs yapmam gerekiyorsa sayı 4-5 i de bulabiliyor.
    Nescafe tarzında değil de Filtre , Dibek , Menengiç , Türk Kahvesi içiyorum . İçenlere de onları içmelerini , Nescafeden uzak durmalarını tavsiye ederim.
    Filtre kahveyi de ( sallama tarzında olanları var . ) imkan varsa makinada yoksa french press içiyorum.
  • 01-03-2020, 01:34:33
    #16
    Üyeliği durduruldu
    valla hepten sıkıntı azaltmak lazım