Gunde Kac Bardak Kahve İciyorsunuz
15
●274
- 01-03-2020, 00:58:18kacinci ayni konu oldugunu sornadimibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2020, 01:16:50En az 2-3 kupa içiyorum . Yoğun bir araştırma vs yapmam gerekiyorsa sayı 4-5 i de bulabiliyor.
Nescafe tarzında değil de Filtre , Dibek , Menengiç , Türk Kahvesi içiyorum . İçenlere de onları içmelerini , Nescafeden uzak durmalarını tavsiye ederim.
Filtre kahveyi de ( sallama tarzında olanları var . ) imkan varsa makinada yoksa french press içiyorum.