En az 2-3 kupa içiyorum . Yoğun bir araştırma vs yapmam gerekiyorsa sayı 4-5 i de bulabiliyor.
Nescafe tarzında değil de Filtre , Dibek , Menengiç , Türk Kahvesi içiyorum . İçenlere de onları içmelerini , Nescafeden uzak durmalarını tavsiye ederim.
Filtre kahveyi de ( sallama tarzında olanları var . ) imkan varsa makinada yoksa french press içiyorum.