• 20-02-2020, 14:02:28
    #1
    ŞOK' da satılan Altın Küp Şekerinin içinden demir çıktı.

    Kahvaltı yapacaktık. Abim mutfağa girip şekerleri kavanoz'a boşaltınca tesadüfen farketti. Birde yeğenim gelip kahvaltı yapacaktık ya bilmeden yutsaydı.

    Bu merdivenaltı şeker üreticisinin ŞOK'da ne işi var.Yani bu kadar sorumsuzluk olmaz.




  • 20-02-2020, 14:04:37
    #2
    Bence Gün Geçmeden Tüketici Mahkemesine başvurun hocam bildiğiniz vida var içinde
  • 20-02-2020, 14:04:56
    #3
    Rezalet. Yazıklar olsun.
  • 20-02-2020, 14:05:46
    #4
    Geçmiş olsun hocam sağlık herşeyden önemlidir iyi ki dikkat etmişsiniz. Bence vakit kaybetmeyin şikayet edin yarın bir dalgın kardeşimizin başına gelebilme ihtimali yüksek.
  • 20-02-2020, 14:07:31
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o yüzden bilindik ve güvenilir markalar kullanalım . Ben TORKU kullanıyorum diğerlerinden daha tatlı geliyor , diğerlerinde 3 şeker torkuda 2 şeker atıyorum çünki %100 pancardan üretiliyor.
  • 20-02-2020, 14:13:38
    #6
    O yüzden tozz seker
  • 20-02-2020, 14:13:56
    #7
    Vakit geçmeden şikayet edin, Geçmiş olsun.
  • 20-02-2020, 14:18:59
    #8
    Normalde bu tarz firmaların mikro düzeyde ürünü kontrol eden tarayıcıları olması lazım. Gıdaya karışan yabancı madde olduğunda alarm verir. Ancak bu firma henüz bu teknolojiye sahip değil anlaşılan.
  • 20-02-2020, 14:19:42
    #9
    İnsan bari altın falan koyar
    • Bubi
    Bubi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.