Geçmiş olsun hocam sağlık herşeyden önemlidir iyi ki dikkat etmişsiniz. Bence vakit kaybetmeyin şikayet edin yarın bir dalgın kardeşimizin başına gelebilme ihtimali yüksek.
o yüzden bilindik ve güvenilir markalar kullanalım . Ben TORKU kullanıyorum diğerlerinden daha tatlı geliyor , diğerlerinde 3 şeker torkuda 2 şeker atıyorum çünki %100 pancardan üretiliyor.
Normalde bu tarz firmaların mikro düzeyde ürünü kontrol eden tarayıcıları olması lazım. Gıdaya karışan yabancı madde olduğunda alarm verir. Ancak bu firma henüz bu teknolojiye sahip değil anlaşılan.