o yüzden bilindik ve güvenilir markalar kullanalım . Ben TORKU kullanıyorum diğerlerinden daha tatlı geliyor , diğerlerinde 3 şeker torkuda 2 şeker atıyorum çünki %100 pancardan üretiliyor.