Dost Sütün Tasarımı Değişmiş (Yılın Anketi) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dost Sütün Tasarımı Değişmiş (Yılın Anketi)
10
●
884
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dost Sütün Tasarımı Değişmiş (Yılın Anketi)
1
2
Anket
Yeni tasarımı başarılı buluyor musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
31
Yeni tasarımı başarılı buluyor musunuz?
Evet çok başarılı!
%51,61 (16 Oy)
Hayır beğenmedim.
%48,39 (15 Oy)
19-02-2020, 22:59:11
#1
Laniakea
Misafir
Eski tasarım
Yeni tasarım
19-02-2020, 22:59:53
#2
Luwexigo
Farklılık iyidir hocam
19-02-2020, 23:01:04
#3
Zekovic
Her yenilik, başlangıçta kötü durabilir ama alıştıkça anlarız değerini
19-02-2020, 23:02:28
#4
Kaiser
tasarımı değil inekleri değiştirsinler, o tatla zor.
19-02-2020, 23:16:14
#5
netadam
Paintle çizilmiş gibi değil mi ?
19-02-2020, 23:17:15
#6
ofurkanak
Vay arkadaş bi konuda da açık ara bi seçenek önde olsun yarısı beğenmiş yarısı beğenmemiş 😂
19-02-2020, 23:28:13
#7
Caxing
Çoğu insan değişimi fark edemeyecektir. Bence çok fark yok gibi
19-02-2020, 23:33:52
#8
FSahin
Muhtemelen bu konu açılmasaydı hiç farketmezdim.
19-02-2020, 23:34:32
#9
Blacksheep
Süt işte
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler