Anket Yeni tasarımı başarılı buluyor musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 31
Yeni tasarımı başarılı buluyor musunuz?
Evet çok başarılı!
%51,61 (16 Oy)
Hayır beğenmedim.
%48,39 (15 Oy)
  • 19-02-2020, 23:36:36
    #10
    Eskisi daha iyi.
  • 20-02-2020, 00:27:00
    #11
    Kesin üreticisi değişmiştir marketlerin kendi markalarında süt alırken üretici firmaya dikkat edin. Mesela dönem dönem değişiyor ama Migros süt ile İçim Süt aynı, Carrefour süt ile aynes süt aynı. Bim için kim üretiyor bilmiyorum hiç almadım.
    Marketlere özel türk kahvesi markaları da öyle A101, Carrefour ve Migros'un kendi markalarıyla sattığı Türk kahveleri aynı Dia ve Kim de aynı.