Artık kursa başlama vakti geldi Önerileriniz ?
3
●381
- 01-09-2008, 00:08:48Üyeliği durdurulduArkadaşlar uzun zamandır kursa başlamayı düşünüyordum web & grafik tasarım.Bir türlü karar veremedim başlasam mı başlamasam mı diye.birçok kursu araştırdım fakat kararsız kaldığım için başlamak nasip olmadı.Şimdi bilge adam web & grafik tasarıma başlamayı düşünüyorum 500 saatlik bir eğitimleri var.Acaba aynı bölümde eğitim alan var mı bilge adamdan,eğitimi nasıl?Alacağım sertifikalar hakkında hep olumlu şeyler duydum sizlerde bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim.
- 01-09-2008, 01:00:15Ben bilge adam düşünüyorum ileride.İngilizce eğitimide veriyorlar bitirince sana bir sertifika verıyorlar dunyanın her yerinde geçiyor
Cisco astında iyiye benzıyor ..
Web grafik de iyi getirisi olabilir ama bence ilerde iş bulup bir yerde çalışmak istiyor grafik pek işine yaramaz gbime gelıyor - 01-09-2008, 01:04:24Üyeliği durdurulduben istanbul bakırköyde mikrosis e gidiyorum.web programlama bölümündeyim.eğitimleri gerçekten çok kaliteli.sınıflar deseniz 3-4 kişi falan.yani ister istemez dersi dinliyosunuz
- 01-09-2008, 02:56:59Üyeliği durduruldubende bilgisayar programlama okuyorum fakat okuduğum bölümden hiç memnun değilim.Daha çok görsel bir iş yapmak istiyorum aklımada web grafik geldi.
Ama eğitimi nasıl o konuda şüphelerim var.
Adobe Certified Expert (ACE):
* Illustrator
* Photoshop
* InDesign
Adobe Certified Professional (ACP):
* Dreamweaver Developer
* Flash Designer
verdikleri sertifikalarda bunlar sanırım uluslararası geçerli.
Cisco astında iyiye benzıyor ..