• 01-09-2008, 00:08:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar uzun zamandır kursa başlamayı düşünüyordum web & grafik tasarım.Bir türlü karar veremedim başlasam mı başlamasam mı diye.birçok kursu araştırdım fakat kararsız kaldığım için başlamak nasip olmadı.Şimdi bilge adam web & grafik tasarıma başlamayı düşünüyorum 500 saatlik bir eğitimleri var.Acaba aynı bölümde eğitim alan var mı bilge adamdan,eğitimi nasıl?Alacağım sertifikalar hakkında hep olumlu şeyler duydum sizlerde bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim.
  • 01-09-2008, 01:00:15
    #2
    Ben bilge adam düşünüyorum ileride.İngilizce eğitimide veriyorlar bitirince sana bir sertifika verıyorlar dunyanın her yerinde geçiyor Cisco astında iyiye benzıyor ..
    Web grafik de iyi getirisi olabilir ama bence ilerde iş bulup bir yerde çalışmak istiyor grafik pek işine yaramaz gbime gelıyor
  • 01-09-2008, 01:04:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben istanbul bakırköyde mikrosis e gidiyorum.web programlama bölümündeyim.eğitimleri gerçekten çok kaliteli.sınıflar deseniz 3-4 kişi falan.yani ister istemez dersi dinliyosunuz
  • 01-09-2008, 02:56:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bende bilgisayar programlama okuyorum fakat okuduğum bölümden hiç memnun değilim.Daha çok görsel bir iş yapmak istiyorum aklımada web grafik geldi.
    Ama eğitimi nasıl o konuda şüphelerim var.

    Adobe Certified Expert (ACE):

    * Illustrator
    * Photoshop
    * InDesign

    Adobe Certified Professional (ACP):

    * Dreamweaver Developer
    * Flash Designer

    verdikleri sertifikalarda bunlar sanırım uluslararası geçerli.